pondělí 14. února 2011

Don't look back: ....k poslednímu vývoji na Katedře bohemistiky FF UP



Pan profesor Lubomír Machala informoval část fakultní (a patrně i mimofakultní) veřejnosti o části dohody mezi mnou a jím (osobně jsem adresátem jeho mailu nebyl, ač nyní formálně vedu KB ). Už jsem se k minulosti KB nechtěl vyjadřovat, dohodou jsem minulé dění považoval za skončené. Avšak "podotek" pana profesora Machaly vyvolává zase dotazy z různých stran. Rekapitulace hlavních bodů:
 1.       u všech kateder, tedy i KB, mi jde o budoucnost
2.      dohodu jsem podepsal ze dvou důvodů (první je důležitější): a) uklidnění situace na KB i FF; b) úkolem děkana není osobně triumfovat, ale chránit fakultu před všemi komplikacemi, včetně soudních sporů
3.      bylo vypsáno  výběrové řízení http://www.upol.cz/fakulty/ff/uredni-deska-ff/ a katedra by tedy měla mít nové vedení v dubnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat